Sommerhilsen og seneste nyt om arrangementer

01.07.2022

Solen skinner, studenterne er sprunget ud, og Danmark er klædt i gult. Landet oser af sommer, og ferien rammer de fleste meget snart.

Succes med Bestyrelseskursus sammen med Danske Advokater
Vi har sammen med Danske Advokater holdt bestyrelseskursus om advokatens specielle funktion som bestyrelsesmedlem.
Tilbagemeldingerne på kurset har været meget positive. Samtidig har vi fået en række nye medlemmer, som vi byder hjertelig velkommen.

Baseret på det gode input vi har modtaget, er bestyrelsen i fuld gang med at opdatere kurset, så vi kan gentage succesen næste år. Mere om det senere.

Reminder – Kursus: Bestyrelsesansvar i lyset af den finansielle krise – den 14. september 2022
Janus Winther Høy kommer sammen med Søren Lundsgaard og Arianne Svardal-Stelmer og holder oplæg om bestyrelsesansvaret i lyset af den finansielle krise onsdag den 14. september kl. 14:45.

Kurset har været udskud flere gange på grund af corona, så vi har haft længe til at glæde os.
Kurset er gratis for medlemmer af foreningen.
Du kan se programmet her

Bestyrelsesansvaret i lyset af den finansielle krise
Onsdag den 14. september 2022
Vesterbrogade 32, 1620 København V

Bestyrelsens Dag og generalforsamling fredag den 12. maj 2023
Sæt gerne kryds i kalenderen allerede nu ved fredag den 12. maj 2023, hvor vi holder vores årlige Bestyrelsens Dag med efterfølgende generalforsamling på Hesselet.
Dagsarrangementet er gratis for medlemmerne, og der vil være mulighed for tilkøb af middag og overnatning.

Bestyrelsens Dag 2023
Fredag den 12. maj 2023
Hotel Hesselet, Christianslundsvej 119, 5800 Nyborg

Bestyrelsesarbejde i små og mellemstore virksomheder
Endelig kan vi oplyse, at vores mangeårige medlem Carl Erik Skovgaard holder oplæg i regi af Danske Advokater hhv. den 1. december 2022 i Aarhus og den 7. december 2022 i Odense.

Vi har således meget godt på programmet, når vi kommer tilbage fra ferie.
Vi ønsker jer en fantastisk sommer.

På bestyrelsens vegne

Henrik Mansfeldt Witt, formand