Arrangementer og kurser

Bestyrelsens Dag 2024

Fredag den 3. maj 2024

Hotel Hesselet, Christianslundsvej 119, 5800 Nyborg

Hvordan arbejder du som bestyrelsesmedlem med strategien i virksomheden? Det dykker vi ned i om formiddagen på Bestyrelsens Dag 2024, hvor Nils Wegener fra 360SPRINT holder oplæg om deres Business Model Strategy (BMS-model).

Herefter vil advokat Karsten Madsen, HjulmandKaptain, sætte os ind i, hvordan BMS-modellen kan bruges i praksis i en advokatvirksomhed. Formiddagen rundes af med oplæg af direktør for marketing og forretningsudvikling i Middelfart Sparekasse, Kristian Gren, der giver et indblik fra den virkelige verden i, hvordan strategiprocessen i Middelfart Sparekasse er tilrettelagt.

Klogere på strategiarbejdet går vi videre til eftermiddagens tema, som har psykologisk tryghed i højsædet. Christian Ørsted vil med sit oplæg gøre os klogere på, hvordan vi som bestyrelse sikrer psykologisk tryghed i bestyrelsen og i organisationen.

Sidst på dagen vil advokat Janie C. Nielsen gøre os klogere på Advokatsamfundets vejledning om advokater i bestyrelser, og hvad vi - som netop advokater i bestyrelser - skal være særligt opmærksomme på.

Dagsarrangementet er gratis, men du vil selv skulle betale for deltagelse i middag og overnatning. Du er velkommen til at invitere et potentielt kommende medlem med til Bestyrelsens Dag 2024.

Se programmet her.

Se indkaldelsen her.

Tilmeld dig her

Tilmeldingsfristen er 11. april 2024

Ved afbud senere end 11. april 2024 vil foreningen afkræve et ”no-show fee” på 750 kr., og man er forpligtet til at betale for evt. bestilt middag og hotelværelse.

Vi ser frem til at se jer til Bestyrelsens Dag den 3. maj 2024.

På bestyrelsens vegne

Janie C. Nielsen, forperson